۶۶ روستای بشاگرد تشنه آب است/ پروژه های آبرسانی نیمه کاره رها شده


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : جمعه 2 مرداد 1394
بازدید : 449
نویسنده : فــردیـن احـمدی

۶۶ روستای بشاگرد تشنه آب است/ پروژه های آبرسانی نیمه کاره رها شده

مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان بشاگرد گفت: ۶۶ روستا در این شهرستان وجود دارد که فاقد شبکه آب رسانی هستند و هیچگونه خدمات رسانی به این روستاها نشده است.

 

194250_677

به گزارش عصر بشاگرد، علی رحمت زاده مدیر آب و فاضلاب روستایی شهرستان بشاگرد گفت: در شهرستان بشاگرد ۶۶ روستا وجود دارد که فاقد شبکه آب رسانی هستند و هیچگونه خدمات رسانی به این روستاها نشده است و فقط ۱۰۰ روستا در این شهرستان از این خدمات بهره مند هستند.

رحمت زاده اظهار داشت: آب بسیاری از روستاهای شهرستان بشاگرد از چشمه های دائمی تامین می شود. و فاصله لوله کشی آب در برخی از روستاها حتی به ۱۰ کیلومتر هم می رسد.

وی افزود: در برخی از روستاها که شبکه آبرسانی ندارند و دچار کم آبی هستند ما مجبور هستیم به صورت سیار به این روستاها آب ببریم و متاسفانه در شهرستان بشاگرد تنها یک تانکر آبرسانی داریم که این موضوع مشکلات آب و فاضلاب شهرستان را چند برابر می کند.

مدیر آب و فاضلاب روستایی بشاگرد ادامه داد: بارگیری تانکر آبرسانی از سد جگین صورت می پذیرد و باید فاصله ۷۰ کیلومتری طی شود تا آب به مردم روستاها برسد و این امر هزینه هایی را به دنبال دارد و مردم در بحث آبرسانی سیار هزینه هایی را بپردازند که این هزینه ها هم زیاد نیست.

علی رحمت زاده همچنین گفت: یک تانکر آبرسانی در شهرستان بشاگرد بسیار کم است و ما از شرکت آب و فاضلاب روستایی استان درخواست کرده ایم که در این زمینه با ما همکاری کنند و تانکر های دیگری در اختیار ما قرار دهند تا خدمات رسانی به مردم بشاگرد بهتر صورت بگیرد.

رحمت زاده بیان داشت: ۱۹ پروژه آبرسانی در سال ۹۰ در این شهرستان شروع به کار کرده است که متاسفانه همه این پروژه ها نیمه کاره رها شده و هنوز بلاتکلیف هستند.





:: موضوعات مرتبط: اخبار شهرستان بشاگرد , آخرین اخباراجتماعی , ,
:: برچسب‌ها: 66 روستای بشاگرد تشنه آب،پروژه های آبرسانی نیمه کاره ، رها شده،خدمات رسانی،رحمت زاده ، ,
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








**به وب سايت خبری عـصـربشـاگـرد خوش آمدید** هدف از تشکیل این وب سايت بحث وبررسی نسبت به مسائل فرهنگی واجتماعی،اقتصادی،سیاسی (چالش ها و فرصت ها) استان هرمزگان بخصوص گزارشات خبری ،تحلیلی انتقادی و پیشنهادی وارائه راهکار مناسب جهت حل مشکلات شهرستان بشاگرد می باشد. ***********************************

 

تبادل لینک هوشمند


برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان عصر بشاگرد به آدرسasrbashagard93.lxb.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 19
بازدید دیروز : 33
بازدید هفته : 19
بازدید ماه : 1650
بازدید کل : 125096
تعداد مطالب : 790
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

Powered By
loxblog.Com